Nov 15, 2010

JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU

14 comments

Terpanggil aku untuk buat entry spesel ni. Sebabnya, aku adalah BLOGGER BARU. Sign up kat blogger.com dah lama dah. Sejak 2008 lagi. Tapi baru aktif September 2010.

Blog aku ni maybe la tak menarik sangat macam blog brader SixPack (pandai² je aku gelar orang.. jangan mare ye bro) atau blog² otai yang lain. Sebab dalam blog ni, cuma ada pasal Sampul Surat Hari Pertama je. Jadi, aku dengan merendah diri...mengePOST entry ini dengan jayanya. Selamat berkenalan. TQ Ben Ashaari.

14 Responses so far.

  1. Fa-zlyn says:

    hye..
    salam perkenalan..bw here.. =)

  2. Cik Ila says:

    Cik Ila dh follow..
    salam perkenalan.. :)

  3. esya ann says:

    hi...salam perkenalan

  4. salam kenalan ya :)

    happy blogging ! :)

  5. salam ziarah dari blog ben ashaari..

    datang guling2 jap sambil baca entri kat blog ni.... (^__^)


    Jom guling-guling disini pula:

    Azrul Hisham -My Real Life

  6. haniz says:

    salam perkenalan
    http://haniz-eyecandy.blogspot.com

  7. Ejen 010 says:

    salam perkenalan semua...selamat hari raya aidiladha..

  8. salam dari aima ...........
    http://rosesnebula.blogspot.com

  9. salam kenal..harap tak terlewat nak berkenal2an :)

    jemput singgah
    http://embunmenitis-yaya.blogspot.com/

  10. Ejen 010 says:

    hye..slamat berkenalan..yaya, aima..
    =D

Labels

1981 (1) 1984 (2) 1985 (2) 1986 (1) 1989 (2) 1992 (2) 1994 (3) 1996 (3) 1997 (1) 1998 (2) 1999 (4) 2000 (3) 2001 (7) 2002 (2) 2003 (3) 2004 (1) 2005 (1) 2007 (1) 2008 (1) 2010 (5) 2011 (4) bangunan dan tempat (14) flora dan fauna (10) kebudayaan (5) pengangkutan (4) peristiwa (10) raja dan tokoh (3) sukan (5)
__________________________________________ .
There was an error in this gadget
 
Sampul Surat Hari Pertama © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings